1403/01/30

.: Palace of light‏‫‭‭

 

"این کتاب که به زبان انگلیسی است به طرز و شیوه ای زیبا به شرح و معرفی شخصیت ارزنده و مبارک حضرت سید السادات الاعاظم احمدبن موسی الکاظم ملقب به شاهچراغ برادر بزرگوار امام رضا (ع) و فرزند شایسته هفتمین امام همام امام موسی کاظم و دیگر فرزندان آن امام معصوم یعنی حضرت سید امیرمحمد بن موسی علیهم السلام پرداخته است. این کتاب در قطع پالتویی با کاغذ مرغوب گلاسه و مزین به عکس های نفیس رنگی از حرم مطهر احمدی و محمدی و جلوه های هنر در این بارگاه ملکوتی است. 

مؤلف در این کتاب تاریخچه ایجاد بنای مقدس آرامگاه احمد بن موسی و محمد بن موسی و مشخصات صحن و سرا، گنبد و گلدسته ها، ضریح مطهر، کتابخانه، موزه و دیگر بخش های مختلف حرمین شریفین را به نگارش در آورده و از کتب معتبر همچون فارسنامه های ناصری و ابن بلخی، آثار العجم، شیراز نامه، شب های پیشاور و تذکره هزار مزار و ... در تالیف این اثر بهره مند گردیده است. "

 


موضوع اين کتاب که به زبان انگلیسی است، معرفي شخصيت احمد بن موسي ـ شاهچراغ(ع) ـ و سيدامير محمد بن موسي(ع) و شرح معماري آستان مبارک ايشان است. کتاب حاضر، تلاشي است در بيان سرگذشت و معرفي شخصيت دو امامزاده عظيم‌الشأن يعني «حضرت احمد بن موسي شاهچراغ(ع)» و «حضرت اميرمحمدبن موسي(ع)». همچنين بخش‌هايي از کتاب، به تشريح شيوه معماري و ساختمان حرم‌هاي مطهر دو امامزاده ياد شده اختصاص يافته است.

تعليقات واقتراحات:

الموضوع :
اسم :
الهاتف:
البريد الالكتروني :
النص :
صورة الأمن:

يرجى أن يكون المريض استمارة التسجيل ويعرض البيان تأكيدا.

وب سایت استاد محمد حسین رستگار

وب سایت استاد محمد حسین رستگار

وب سایت استاد محمد حسین رستگار
[معرفة المزيد]
 وب سایت استاد محمد حسین رستگار
 

وتعود ملكية جميع الحقوق محفوظة هذا الموقع من قبل محمد حسين رستکار.

©2014 HRastegar.ir 

 
.: Powered By www.KSPgroup.ir :.